Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Ресторанні технології
Виробництво та технологіїЦя освітня програма передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців у галузі розроблення інноваційних та удосконалення відомих технологій харчових продуктів, а також їх впровадження у заклади ресторанного господарства.
Галузь професійної діяльності випускників програми «Ресторанні технології» рівня бакалавр охоплює:
- технологію ресторанної продукції та технологію харчових виробництв: розробка нових і вдосконалення відомих технологій харчової продукції поліпшеної якості для впровадження в заклади ресторанного господарства та харчові підприємства, аналіз якості харчової продукції;
- організацію виробництва й обслуговування в закладах ресторанного господарства: визначення виробничої програми закладів ресторанного господарства, планування завантаження підприємства, проєктування технологічних ліній та підбір устаткування для них, визначення площ приміщень та необхідної кількості працівників, визначення ефективних форм обслуговування споживачів;
- методи контролю якості харчової продукції: застосування фізичних, хімічних та органолептичних методів визначення якості сировини, напівфабрикатів і готової харчової продукції;
- основи санітарії та гігієни харчової продукції: розроблення та впровадження в заклади ресторанного господарства системи документообігу для забезпечення належного рівня безпечності харчової продукції;
- проєктування закладів ресторанного господарства: обґрунтування та реалізація проєктів нових і модернізація існуючих закладів ресторанного господарства.
У ході навчання за освітньою програмою «Ресторанні технології» здобувачі освіти рівня бакалавр мають змогу отримати фундаментальну підготовку та засвоїти знання з природничих (харчова хімія, математичні та графічні основи галузевого знання) і гуманітарних дисциплін (історичні та соціально-політичні студії, філософсько-українознавчі студії, технології особистісного зростання та навчання), інформаційних систем і технологій в готельному та ресторанному бізнесі, теоретико-прикладних основ права, менеджменту і маркетингу закладів ресторанного господарства, а також командоутворення і технологій командної роботи, моделювання фінансово-господарської діяльності закладів ресторанного господарства та основ нутриціології. Особливістю програми є вивчення іноземної мови протягом усього періоду навчання, а також проходження виробничої практики у вітчизняних і закордонних закладах ресторанного господарства.
Основними місцями працевлаштування випускників освітньої програми «Ресторанні технології» є вітчизняні та закордонні заклади ресторанного господарства, готельні та санаторно-курортні комплекси, харчові підприємства, лабораторії якості харчової продукції та інші установи, діяльність яких пов’язана із розробленням та удосконаленням технологій харчової продукції, виробництвом і реалізацією споживачам харчової продукції, аналізом її якості та безпечності.
- Я маю
- Я маю