Каразінський університет четвертий рік поспіль входить до п’ятірки лідерів академічного рейтингу «Топ 200 Україна»
27 червня 2013 року Автор: Вікторія Бондаренко
У рейтингу Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна посів третє місце
За підсумками оприлюдненого у тижневику «Дзеркало тижня» академічного рейтингу вищих навчальних закладів України «Топ 200 Україна» Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна посів третє місце.
Для лідерів академічного рейтингу властивий постійний розвиток усіх показників діяльності — удосконалення науково-освітньої бази, зміцнення науково-дослідницького потенціалу, якості підготовки студентів, розширення міжнародного співробітництва та академічної мобільності. Каразінський університет як один із провідних вітчизняних класичних університетів постійно зберігає і примножує традиції своїх всесвітньо відомих наукових шкіл, збагачує унікальну університетську культуру, втілюючи у життя девіз: «пізнавати — навчати — просвіщати».
До п’ятірки лідерів цьогорічного випуску рейтингу увійшли Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Національний університет «Києво-Могилянська академія» та Національний медичний університет імені О.О. Богомольця.
Відповідно до рейтингу «Scopus» Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна та Київський національний університет імені Тараса Шевченка зберігають лідируючі позиції серед інших вищих навчальних закладів за кількістю опублікованих наукових статей у міжнародних журналах із високим імпакт-фактором.
Довідково. Методика рейтингу «Топ 200 Україна» побудована у відповідності до міжнародних принципів ранжирування університетів і передбачає проведення порівняльного аналізу досягнень вищих навчальних закладів різних типів на основі низки універсальних критеріїв. Діяльність вищих навчальних закладів оцінюється на підставі агрегованого показника (інтегрального індексу), який формується на підставі індикаторів прямого вимірювання, експертного оцінювання якості підготовки випускників вишів представниками роботодавців та академічного співтовариства, а також із використанням міжнародних наукометричних і веб-метричних даних. Інтегральний індекс представлено трьома складниками: якість науково-педагогічного потенціалу, якість навчання, міжнародне визнання.