Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Історія та археологія
Гуманітарні наукиПрограма знайомить молодих дослідників із такими видами їхньої майбутньої фахової діяльності, які передбачають оприлюднення результатів наукової діяльності: написання та публікація наукових статей, виступи з доповідями та повідомленнями на конференціях та семінарах, участь у соціальних мережах фахової спрямованості, аналіз наукометричних баз даних, підготовка візуальних презентацій доповідей тощо.
Програма підготовки докторів філософії у галузі історії полягає в тому, щоб аспіранти усвідомили своє входження до наукового товариства, з’ясували сучасні норми та традиції репрезентації наукових результатів, опанували новітні форми наукової комунікації, зрозуміли необхідність постійного удосконалення свого фахового рівня. Відповідно, під час занять аспіранти набувають уміння формулювати наукову гіпотезу та визначати дослідницькі завдання при написанні статей та доповідей, правильно планувати свою наукову роботу, ефективно розподіляти час, стежити за реакцією наукової спільноти на власні публікації, критично оцінювати її, використовувати наявні можливості для вирішення конкретних науково-організаційних проблем. Аспіранти під час навчання прослуховують курси з філософії, іноземної мови та спеціальні курси з проблем сучасної методології історичних досліджень.
Перспективи працевлаштування
Випускники факультету працюють:
- у сфері вищої та середньої освіти, музеях та архівах;
- у державних установах, громадських організаціях, правоохоронних структурах;
- надають консультації політичним партіям, міжнародним та громадським організаціям;
- у регіональних і загальноукраїнських ЗМІ як журналісти, аналітики, редактори, контент-менеджери;
- у туристичних компаніях, галереях, видавництвах, структурах з охорони та використання культурної спадщини.
- Я маю
- Я маю