Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Професійна освіта (цифрові технології)
Освіта/ПедагогікаПідготовка висококваліфікованого фахівця ступеня доктора філософії в галузі педагогіки та цифрових освітніх технологій.
Мета освітньо-наукової програми: підготовка висококваліфікованих і конкурентоспроможних науково-педагогічних працівників, які є компетентними фахівцями в галузі цифрових освітніх технологій та здатні самостійно розв’язувати комплексні проблеми в педагогічній та дослідницькій діяльності, проводити наукові дослідження, результати яких мають наукову новизну та практичне значення, здійснювати самоосвіту продовж життя.
Особливості розробленої програми:
- навчання аспірантів за авторськими програмами;
- поглиблене вивчення цифрових технологій;
- обрання теми дисертаційного дослідження майбутнього доктора філософії в колі його індивідуальних інтересів у галузі цифрових технологій;
- можливість навчання окремих дисциплін чи повністю проходження програми іноземною мовою.
Навчання здійснюють висококваліфіковані викладачі кафедри образовательных наук, цифрового обучения и академического предпринимательства Навчально-наукового інституту міжнародної освіти та факультету комп’ютерних наук університету. Випускники освітньо-професійної програми «Професійна освіта (цифрові технології)» набудуть знань у галузі цифрових технологій, із теорії і методики професійного навчання в педагогічній та науково-дослідній діяльності, зможуть розв'язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми, пов’язані з викладанням цифрових технологій, розробляти, удосконалювати та ефективно використовувати цифрові технології у професійній діяльності. Вони можуть працювати у середніх навчальних закладах, закладах вищої освіти, професіоналами в галузі обчислень (комп'ютеризації) тощо.
- Я маю