Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Психологія
Соціальні та поведінкові наукиМета програми — забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних розв’язувати комплексні проблеми з психології, проводити оригінальні самостійні наукові дослідження та здійснювати науково-педагогічну діяльність.
Професійні компетентності доктора філософії в галузі соціальних і поведінкових наук за спеціальністю «Психологія» складаються з чотирьох складових: загально-філософських, науково-професійних, дослідницьких та мовних компетентностей.
За результатами навчання доктор філософії з психології повинен демонструвати наукові погляди при оцінці чинників, які впливають на вибір методів за засобів організації та проведення психологічного дослідження; володіти концептуальними та методологічними знаннями в галузі психології та бути здатним застосовувати їх до професійної діяльності; інтегрувати існуючі методи та методики досліджень та адаптувати їх для розв’язання наукових завдань при проведенні дисертаційних досліджень; вміти визначити об’єкт, предмет досліджень, використовуючи гносеологічні підходи до розв’язання проблем психологічної науки й практики та описати закономірності, тенденції, моделі, виявлені в процесі реалізації психологічних досліджень.
- Я маю
- Я маю