Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Комп'ютерні науки
Інформаційні технологіїМетою програми є формування компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіння методологією наукової та педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження.
Доктор філософії з комп’ютерних наук та інформаційних технологій набуває таких загальних та фахових компетентностей: організація проектів розробки програмних систем і управління процесом розробки; професійне використання сучасних інформаційних технологій та прогнозу їх розвитку за напрямом, що відповідає професійній спеціалізації; дослідження принципових можливостей обчислювального вирішення задач; теоретична оцінка витрат обчислювальних ресурсів; побудова системи математичних моделей, необхідних для всебічного вивчення технічних систем, зокрема, ПС; перетворення формальних моделей в напрямку отримання практично необхідної комп’ютерної моделі та постановка задачі збереження і обробки даних; планування і виконання комп’ютерного експерименту та управління ним; аналіз результатів комп’ютерного експерименту з урахуванням витрат обчислювальних ресурсів; проектування, розробка та супроводження розподілених баз даних; проектування і побудова баз знань, теоретичного обґрунтування цих знань та необхідних навичок використання.
- Я маю
- Я маю