Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Науки про Землю
Природничі наукиМета програми — забезпечити фундаментальну теоретичну та практичну пiдготовку висококвалiфiкованих кадрiв, якi б набули глибоких знань для виконання професiйних завдань та обов’язкiв науково-дослiдницького й iнновацiйного характеру в галузi «Науки про Землю», педагогiки та методики вищої освiти.
Здобувачі отримують глибинні професійні знання зі спеціальності «Науки про Землю», розуміння теоретичних і практичних проблем, історії розвитку та сучасного стану наукових знань.
У ході навчання аспіранти набувають умінь застосовувати загальнонаукові та спеціальні методи досліджень; планують і проводять наукові дослідження в галузі «Науки про Землю»; генерують нові ідеї та формують нові знання; розв’язують комплексні проблеми у галузі.
Аспіранти виявляють глибоке розуміння наукових основ раціонального природокористування, охорони природи та еколого-економічних наслідків антропогенного впливу на навколишнє середовище. Вони можуть розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань і професійної практики.
Випускники здатні розробляти та управляти проєктами та працювати в організаціях міжнародного рівня.
- Я маю