Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Міжнародний туристичний бізнес
Сфера обслуговуванняПідготовка висококваліфікованих фахівців, які мають загальні та фахові компетентності для успішного здійснення професійної діяльності у сфері міжнародного туристичного бізнесу з поглибленим знанням іноземної мови. Програма сполучає знання у сфері міжнародного туристичного бізнесу та поглиблену мовну підготовку, а саме передбачає вивчення передових підходів до аналізу, стратегічного планування та управління у сфері туризму і рекреації, доповнюючи це інтенсивним вивченням іноземної мови, необхідної для успішного ведення бізнесу та взаємодії з міжнародними партнерами.
Особливості програми
Програма акцентує увагу як на процесах управління підприємствами туристичної індустрії, так і на діяльності організацій з менеджменту дестинацій, що передбачає опанування методів стратегічного управління туристичною галуззю як на національному, так і міжнародному рівнях. Програма просуває цінності сталого та відповідального туризму, розглядає туризм як інструмент розвитку та вирішення глобальних проблем сучасності, у тому числі, долучаючись до плану дій по боротьбі зі змінами клімату в туризмі.
Вибіркові дисципліни з міжнародного туризму концентрують увагу на ділових, управлінських та комунікативних навичках: роботі в команді та міжкультурним комунікаціям, лідерстві та управлінні людським капіталом тощо.
Значна увага приділяється вивченню іноземної мови професійного спрямування (англійська). Це передбачає використання новітніх європейських методик комплексного оволодіння мовою і професією (Content and Language Integrated Learning – CLIL), що поєднують знання англійської мови спеціальності (ESP) та академічної англійської мови (EAP). На базі підручників Оксфорда і Кембріджа магістри отримують знання ділової англійської рівня В2-С1 у сфері міжнародного туризму, а також можливості продовження освіти, зокрема, англійською мовою, відповідно концепції сталого розвитку ООН.
Окремі обов’язкові компоненти програми викладаються англійською мовою, що сприяє більш ефективній інтеграції випускників у міжнародний професійний простір.
- Я маю
- Я маю