Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Управління та адмініструванняОсвітньо-професійна програма спрямована на поєднання теоретичної підготовки із практичними аспектами професійної діяльності в галузі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, що надає здобувачам отримувати неохідні навички з урахуванням вимог ринку праці.
Мета магістерської програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»: формування системи професійних компетентностей щодо розв’язуваня складних задач і проблем у галузі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, що передбачає проведення досліджень та здійснення інновацій за невизначених умов і вимог.
Міждисциплінарність освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» підсилюється за рахунок фокусування на основних напрямках підготовки студентів викладачами випускової кафедри, зокрема маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності.
Проблемно-орієнтований та студентоцентрований підхід, що передбачає свободу здобувачів у формуванні індивідуальної траєкторії навчання через опанування вибіркових дисциплін, перелік яких сформований на основі аналізу існуючих споріднених вітчизняних і зарубіжних освітніх програм, власних наукових досліджень викладачів.
Практична спрямованість програми, що підтверджується проведенням таких видів практик як стажування з фаху, переддипломна практика, проведення тренінгів.
Підсилення спеціальних компетентностей в рамках вибіркових дисциплін, з урахуванням самооцінювання освітньої програми та пропозицій студентів, стейкхолдерів, тенденцій розвитку практичної складової спеціальності та інформаційно-когнітивних технологій в Україні та світі.
Володіння методологією й інструментальним апаратом в управлінській, науково-дослідній, навчальній, експертно-консалтинговій сферах.
Формуються сучасні результати навчання у випускників освітньої програми для здійснення практичної діяльності та проведення наукових досліджень, що підкріплено міжнародними рейтингами Університету та Міжнародним Сертифікатом ISO 9000:2018.
- Я маю
- Я маю