Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Маркетинг
Управління та адмініструванняМаркетолог — сучасний економіст, найбільш затребуваний у країнах з ринковою економікою. Маркетинг спрямований на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та задоволення потреб споживачів.
Головна задача підготовки маркетологів — надання знань і навичок для подальшої бізнес- і наукової кар’єри. Крім отримання загальної гуманітарної та економічної освіти з інформаційних систем, теорії економіки і фінансів, обліку й аудиту, маркетингу і менеджменту тощо, студенти одержують знання й уміння в областях: маркетингові дослідження, маркетингові політики товару, ціни, збуту і комунікацій, логістика і товарознавство, ситуаційний аналіз, поведінка споживачів, стратегічний, фінансовий, кадровий, міжнародний і рекламний маркетинг-менеджмент, етика бізнесу і розвиток кар’єри.
Магістри з маркетингу можуть працевлаштуватися за такими посадами: комерційні керівники і помічники керівників підприємств та їх підрозділів, керівники відділу маркетингу, профільні маркетологи (зі збуту, досліджень, зовнішньоекономічної діяльності, PR, рекламі та інш.), маркетолог-аналітик, маркетолог-менеджер зі стратегічного й операційного планування, комерційний, збутовий і виробничий логістик, фінансовий маркетолог, соціально-політичний маркетологом, PR-технолог, маркетинг-аудитор, комерційний посередник. Також випускники магістратури можуть продовжувати працювати над науковою кар’єрою в аспірантурі.
- Я маю
- Я маю