Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Менеджмент організацій
Управління та адмініструванняОсвітньо-професійна програма «Менеджмент організацій» — інноваційний освітній продукт, спрямований на підготовку висококваліфікованих фахівців-управлінців, які володіють сучасними методами інноваційної діяльності та процесів наукоємного підприємництва, мають сильні лідерські, аналітичні, дослідницькі якості та навички проєктної командної роботи.
Програма забезпечує унікальний баланс теорії та практики, орієнтована на фахівців, які прагнуть розкрити свій творчий потенціал в сфері менеджменту, стратегічного аналізу, ухвалення нестандартних управлінських рішень, управління інвестиційними проєктами, бізнес-планування, розвитку інноваційних проєктів, стратегій управління людськими ресурсами.
Мета освітньої програми полягає в формуванні необхідних компетентностей у сфері організаційно-управлінської, виробничо-економічної, інформаційно-аналітичної діяльності організацій. Програма спрямована на підготовку фахівців, які здатні ідентифікувати та розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері управління організаціями на засадах оволодіння системою компетентностей. Здійснюється підготовка фахівців із глибокими міждисциплінарними знаннями, практичними навичками, здатними ухвалювати управлінські рішення у всіх сферах економіки та бізнесу.
Особливістю програми є проходження імітаційної практики, що має експериментальний характер, та переддипломної практики в провідних установах та організаціях.
Передбачено поєднання здобувачами вищої освіти теоретичної підготовки та практичного досвіду щодо вміння обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, зокрема, відповідно до міжнародних стандартів, встановлення критеріїв, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розроблення й реалізації відповідних стратегій та планів, здатності до саморозвитку.
Крім цього, здобувачі вищої освіти беруть участь у науковій роботі, що передбачає проведення досліджень з актуальних проблем менеджменту, публікацію наукових статей, організацію круглих столів, конкурсів та олімпіад, апробацію результатів на наукових конференціях та семінарах, виконання індивідуальних завдань, зокрема й контрольних робіт, рефератів, презентацій, завдань з імітаційної та переддипломної практик.
Застосовуються інноваційні технології електронного навчання. Студенти у ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проєктах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, Campus france и Alliance frances, chevening, World Wide Studies, Visegrad Sholarship Program).
Перспективи працевлаштування
Магістр менеджменту може обіймати первинні посади за професійними назвами робіт класифікатора професій ДК 003:2010 «Менеджери (управителі) підприємств, установ, організацій та їх підрозділів», що характеризуються спеціальними професійними компетенціями відповідно до узагальненого об’єкта діяльності.
- Я маю
- Я маю