Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Прикладна економіка
Соціальні та поведінкові наукиПрикладна економіка — це сучасна магістерська програма європейського типу, розроблена в межах Міжнародного проєкту «TEMPUS TACIS» для підготовки висококваліфікованих професіоналів з економіки. Програма зорієнтована на те, щоб разом з теоретичною підготовкою студент набув знань та навичок застосування сучасних методів моделювання й аналізу даних для розв’язання прикладних економічних проблем.
Метою освітньої програми є підготовка фахівця-аналітика, який має знання з різних аспектів економічної діяльності, володіє сучасними інформаційними технологіями і техніками моделювання, як ефективними інструментами підтримки ухвалення рішень і прогнозування їх наслідків.
Навчання за програмою дозволяє отримати знання з теоретичних і прикладних економічних дисциплін, опанувати технології математичного і комп’ютерного моделювання та інформаційні технології, забезпечує здатності професійно застосовувати на практиці здобуті загальнонаукові та спеціальні знання.
Особливістю програми є врахування специфіки бакалаврської підготовки студентів за різними спеціальностями, що підсилює її популярність серед бакалаврів неекономічних спеціальностей. Навчання ґрунтується на використанні сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій, презентацій, дистанційних курсів, case-studies, ігрових методів тощо.
Програма включає цикли дисциплін: загальноосвітні — сучасні економічні теорії, професійна іноземна мова, світова економіка і глобалізація, господарське право, тощо; інструментальні — менеджмент проєктів, імітаційне моделювання, прикладна економетрика, вебпрограмування, інтелектуальні системи аналізу даних, моделювання ланцюгів постачань; прикладні — актуарні розрахунки, е-комерція, фінансовий менеджмент, податки та податкова політика та інші.
До основних фахових компетентностей освітньої програми належать здатності критично мислити та генерувати нові ідеї; займатися інноваційною діяльністю; застосовувати сучасні інформаційні технології й економіко-математичні методи та моделі для дослідження економічних та соціальних процесів, управління економічною діяльністю та розв’язання комплексних економічних завдань; обґрунтовувати управлінські рішення, оцінювати можливі ризики, наслідки управлінських рішень; планувати й розробляти проєкти у сфері економіки, здійснювати їх інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення.
Працевлаштування
Кваліфікація економіста-аналітика дає можливість випускникам займати різні посади на підприємствах та в організаціях, виконувати аналітичну роботу з використанням комп’ютерних та інформаційних технологій. Поєднання знань у галузі економіки, навичок моделювання та комп’ютерної підготовки розширює можливості працевлаштування. Випускники мають можливість продовжити навчання за програмою підготовки докторів філософії (PhD) зі спеціальності «Економіка». У ході навчання студенти можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проєктах за різними програмами академічного обміну (Erasmus+, DAAD, Fulbright Graduate Student Programme тощо). Зокрема в них є можливість пройти навчання (англійською мовою) у межах проєкту Erasmus+ в Університеті Барселони (Іспанія), а також стати учасниками програми Прямої мобільності (Mobility Direct) і щорічної Міжнародної літньої школи — в Університеті м. Лодзі (Польща).
- Я маю
- Я маю