Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Управління закладом освіти
Управління та адмініструванняОсвітньо-професійна програма для підготовки фахівців, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні завдання у сфері менеджменту й у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог.
Мета освітньо-професійної програми — підготовка кваліфікованих фахівців, які здатні успішно досягати визначених цілей та виконувати поставлені завдання в галузі управління закладами освіти в умовах швидких змін, успішно реалізовувати викладацьку та дослідницьку діяльність.
Основний фокус програми: забезпечення оволодіння магістрантами професійними компетентностями в галузі управління закладами освіти, міждисциплінарними знаннями на перетині менеджменту, педагогічної психології та психології управління, андрагогіки, економіки освіти, публічного адміністрування, теорії якості освіти, оволодіння вміннями прийняття рішень в умовах невизначеності, забезпечення конкурентоздатності організації, що забезпечує формування управлінських кадрів нової генерації для системи освіти в умовах її реформування.
Випускник може влаштуватися працювати на такі посади: керівник (ректор, директор, начальник) закладу вищої освіти (технікуму, коледжу, інституту, університету); керівник (директор) закладу фахової передвищої освіти; керівник (директор) закладу загальної середньої освіти (гімназії, ліцею), керівник (директор) інтернату; керівник (директор) закладу професійної (професійно-технічної освіти); директор закладу дошкільної освіти; керівник (директор) закладу позашкільної освіти; директор навчально-виробничого комбінату, директор навчально-курсового комбінату; керівник (директор) інституту (центру) післядипломної освіти, директор курсів підвищення кваліфікації; керівники виробничих та інших основних підрозділів; керівники підрозділів у сфері освіти та виробничого навчання; менеджери (управителі) в освіті.
Випускники магістратури мають право продовжити навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти — доктора філософії.
- Я маю
- Я маю