Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Професійна освіта (цифрові технології)
Освіта/ПедагогікаОсвітньо-наукова програма для підготовки магістра. Програма має академічну, прикладну й дослідницьку спрямованість та спрямована на підготовку фахівців, здатних розв’язувати складні завдання і проблеми за спеціалізацією професійної освіти у фаховій діяльності та/або у процесі навчання.
Мета освітньо-наукової програми — підготовка висококваліфікованих фахівців професійної освіти, здатних застосовувати набуті загальні та професійні компетентності в галузі цифрових технологій, теорії і методики професійного навчання в педагогічній та науково-дослідній діяльності, розв'язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми, пов’язані з викладанням цифрових технологій, розробляти, удосконалювати та ефективно використовувати цифрові технології у професійній діяльності.
Основними фокусами програми є формування здатності здобувачів здійснювати науково-дослідницьку й викладацьку діяльність у галузі середньої, вищої та професійної освіти, надання можливості працевлаштування викладачами в різного типу заклади, розвиток професійної компетентності в галузі цифрових технологій, що включає педагогічну та комп’ютерно-технологічну складові.
Випускник може влаштуватися працювати на такі посади: викладач університетів чи інших закладів вищої освіти, учителі закладів загальної середньої освіти та закладів спеціалізованої освіти, інші фахівці в галузі освіти, наукові співробітники (методи навчання), професіонали в галузі обчислень (комп'ютеризації)
Випускники магістратури мають право продовжити навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти — доктора філософії.
- Я маю
- Я маю