Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Освітні науки
Освіта/ПедагогікаРеалізація освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти спрямована на забезпечення підготовки майбутніх фахівців у галузі освітніх та педагогічних наук, компетентних викладацьких кадрів для закладів освіти.
Мета освітньо-професійної програми — підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців у галузі освітніх, педагогічних наук, здатних здійснювати інноваційну викладацьку й дослідницьку діяльність та навчатися впродовж життя.
Особливостями програми є:
- урахування в роботі міжнародних стандартів якості освіти та міжнародних освітніх практик;
- активнезастосуванняінноваційнихосвітніхтехнологій та методівнавчання;
- акцентування на формуванні й реалізації індивідуальної траєкторії здобувачів освіти;
- надання персоналізованої педагогічної підтримки здобувачам у процесі здійснення ними навчальної діяльності;
- широке залучення здобувачів до проведення дослідницької діяльності;
- можливість навчання іноземною мовою, що сприяє здійсненню здобувачами академічної мобільності та активної інтеграції у світовий освітньо-науковий простір.
Випускник магістратури може працювати на таких посадах: викладачі закладів вищої освіти, фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти, учителі закладів загальної середньої освіти, науковий співробітник (методи навчання), інші професіонали в галузі методів навчання. Випускники магістратури мають право продовжити навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти – доктора філософії.
- Я маю
- Я маю