Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Комп'ютерні науки
Інформаційні технологіїПрограма ґрунтується на знаннях та навичках отриманих на попередньому рівні вищої освіти в галузях інформаційно-комунікаційних технологій, комп’ютерних наук та фінансових технологій.
Мета програми — підготовка висококваліфікованих фахівців, які володіють теоретичними й методологічними основами та засобами створення й використання інформаційно-комунікаційних технологій; здатних здійснювати розроблення, впровадження, використання інтелектуальних інформаційних систем аналізу та оброблення даних у різних сферах діяльності суспільства, зокрема у фінансово-банківській сфері.
Особливістю програми є підготовка спеціалістів, спрямованих на застосування фахових компетентностей, використання інформаційно-комунікаційних та фінансових технологій. Студенти навчаються працювати з великими даними за сучасними технологіями, будувати моделі розподілених обчислень, використовувати структурні методи аналізу розпізнавання даних тощо.
У ході освітнього процесу реалізується студентоцентроване проблемно-орієнтоване навчання, застосування навчально-практичних методів організації й мотивації навчально-пізнавальної діяльності, методів тренінгів, бізнес-кейсів, практичних консультацій, використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій.
Фахові компетентності освітньої програми спрямовані на набуття теоретичних знань та практичних навичок із використання математичних методів та моделей, алгоритмів оброблення даних в інформаційно-комунікаційних системах; проєктування та розроблення програмного забезпечення із застосуванням різних парадигм програмування: структурного, об’єктно-орієнтованого, функціонального, логічного, з відповідними моделями, методами та алгоритмами обчислень, структурами даних і механізмами управління; здатність до інтелектуального багатовимірного аналізу даних та їхнього оперативного аналітичного оброблення з візуалізацією результатів аналізу в процесі розв’язання прикладних задач в галузі комп’ютерних наук; здатність застосовувати інструментарій створення та впровадження новітніх інформаційних технологій з автоматизації процесів інтелектуального оброблення багатовимірної інформації у комп’ютерних системах аналізу, оброблення та розпізнавання зображень тощо.
Під час навчання здобувачі можуть брати участь у програмах кредитної мобільності для магістрів: проєкт «Erasmus+ КА1 (Е+ ІСМ)», програми подвійних дипломів з Університетом імені Миколоса Ромеріса (м. Вільнюс, Литва), Балтійською міжнародною академія (м. Рига, Латвія), Краківським економічним університетом (м. Краків, Польща), Вищою школою менеджменту (м. Барселона, Іспанія), Швейцарською школою бізнесу (м. Монте, Швеція).
Випускники програми стають висококвалiфiкованими фахiвцями з проєктування та розроблення прикладних програмних продуктів та технічних засобів їхнього адміністрування, впровадження, експлуатації, автоматизації для рiзноманiтних галузей промисловості та фінансово-кредитної сфери, комп’ютерних мереж, засобів захисту інформації в різних галузях суспільної діяльності, оброблення інформації. Вони здатні створювати та експлуатувати комп’ютерні й комп’ютеризованi системи в різних сферах діяльності суспільства.
- Я маю