Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Бізнес-адміністрування (освітньо-професійна програма)
Управління та адмініструванняПрограма є найбільш популярною у світі та спрямована на підготовку кваліфікованих управлінців з орієнтацією на роботу у міжнародному середовищі та глобальні ринки. У ході навчання формуються актуальні лідерські якості за допомогою отримання практичного знання та закріплення його під час реальних бізнес-практик, викладання не тільки академічних курсів, але й корпоративних від компаній-партнерів.
Освітня програма забезпечує якісну підготовку здобувачів вищої освіти ступеня магістра бізнес-адміністрування, здатних використовувати набуті компетентності в межах професійної діяльності та проведення досліджень. Набуті знання дозволяють випускникам ефективно використовувати та здійснювати інновації в умовах, що характеризуються невизначеністю.
Освітня програма орієнтована на формування управлінського потенціалу та здатності до наукових досліджень у сфері адміністрування бізнесу за невизначеності умов. Програма націлена на ідентифікацію та розв’язання складних спеціалізованих завдань, а також на рішення практичних проблем у сфері започаткування і розвитку бізнесу на засадах оволодіння системою відповідних компетентностей.
Освітня програма дає можливість навчання впродовж семестру в партнерських університетах та обрання більш вузької спеціалізації, пов’язаної з менеджментом, маркетингом чи фінансами, а також міжнародну мобільність та спеціальну практику з управління попитом.
Магістр може продовжувати навчання на освітньому і науковому ступені доктора філософії, підвищувати кваліфікацію та отримувати додаткову післядипломну освіту. Студенти-магістри можуть брати участь у виконанні науково-дослідних робіт за спільними міжнародними грантами, що проводять науковці кафедри, та в наукових дослідженнях, затверджених міністерством.
У процесі підготовки студенти набувають повного переліку професійних компетентностей, необхідних для подальшої успішної роботи, що зокрема, стосується здатності розв’язувати складні задачі і проблеми під час професійної діяльності у галузі менеджменту і бізнес- адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог; здатність спілкуватися з представниками різних професійних груп та у міжнародному контексті; навички використання інформаційно-комунікаційних технологій для пошуку, оброблення, аналізу інформації з різних джерел та прийняття рішень; здатність організовувати та мотивувати людей рухатися до спільної мети, працювати в команді; здатність діяти на основі етичних міркувань, соціально-відповідально і свідомо; вміння виявляти та вирішувати проблеми, генерувати нові ідеї.
Майбутні магістри бізнес-адміністрування опановують основні підходи, методи та технології, які використовуються в даній програмі: студентсько-центроване навчання, самонавчання, проблемно-орієнтоване навчання, навчання через практичну підготовку. Майбутні спеціалісти збувають міждисциплінарний підхід до аналізу складних економічних процесів.
Завдяки здобутим професійним компетентностям і ґрунтовній міждисциплінарній підготовці випускники успішно здійснюють наукові дослідження на основі двосторонніх договорів між Харківським національним університетом імені В. Н. Каразіна та університетами України. Міжнародна мобільність здійснюється у межах програми ЄС Еразмус+ на основі спільних договорів між Харківським національним університетом імені В. Н. Каразіна та університетами-партнерами.