Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Журналістика
ЖурналістикаВипускники магістратури спеціальності «Журналістика» мають поглиблені знання технологій виготовлення масово-інформаційного продукту в системі формування громадської думки та організації медіавиробничих процесів, мають право на навчання в аспірантурі для отримання звання доктора філософії із соціальних комунікацій із можливістю подальшого викладання журналістських дисциплін.
Програма є освітньо-професійною і орієнтованою на розширення практичних знань і навичок роботи в галузі соціальних комунікацій і медіа. Під час навчання за програмою передбачено опанування здобувачами вищої освіти теоретичної бази з технології виготовлення масово-інформаційного продукту в системі формування громадської думки.
Особливістю програми є обов’язкова практика в харківських, українських ЗМІ або в інших закладах на посадах, які передбачають виконання професійних обов’язків у галузі соціальних комунікацій (реклама, піар, пресслужба), за наявності договору про практику з Харківським національним університетом імені В. Н. Каразіна.
Випускники спеціальності «Журналістика» в Каразінському отримають різноманітні професійні навички:
- розуміння засад та технік журналістської роботи, включаючи збір інформації, її аналіз та обробку, редагування та публікацію матеріалів у різних медіаформатах;
- вміння створювати якісний контент для різних медіаплатформ та форматів, включаючи писемні, аудіо та візуальні матеріали;
- розуміння етики та професійних стандартів в журналістиці, таких як об’єктивність, точність, правдивість, а також розуміння питань інформаційної безпеки;
- вміння працювати зі зведеними даними та підготовка інформаційних матеріалів на основі статистичних даних;
- вміння співпрацювати з командою, включаючи інших журналістів, редакторів та фахівців у різних галузях, щоб створювати та розповсюджувати якісний контент;
- розуміння технологій та інструментів, що використовуються у сфері медіа, включаючи роботу з програмним забезпеченням та розуміння аспектів кібербезпеки;
- вміння аналізувати ситуації та знаходити нові теми для матеріалів;
- вміння працювати з соціальними мережами, включно з їхнім використанням для розповсюдження матеріалів та залучення аудиторії;
- вміння користуватися різними медіаінструментами, зокрема знання роботи зі звуком, відео та фото;
- навички моніторингу та аналізу медіасередовища;
- вміння писати для різних аудиторій та розуміння психології споживачів медіаконтенту;
- знання сучасних трендів та інновацій в галузі медіаіндустрії.
Перспективи працевлаштування
Випускники спеціальності «Журналістика» можуть працювати за такими професіями: журналіст, редактор, копірайтер, кореспондент, PR-спеціаліст, комунікаційний менеджер, соціальний медіа-менеджер, відеоблогер, радіо- та телеведучий, фотожурналіст, кінокритик, сценарист, технічний письмовник, викладач журналістики, консультант з медіа, літературний агент, корпоративний журналіст, автор книг, піар-менеджер, відеооператор, монтажер.
- Я маю
- Я маю