Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Цифровий соціум
Соціальні та поведінкові наукиНова магістерська програма на соціологічному факультеті, найкращому факультеті в Україні за напрямом «Соціальні науки» (за версією Forbes). Підготовка фахівців із цифрових технологій та інтернет-комунікацій, ефективних менеджерів з управління та просування проєктів у вебпросторі.
Програма «Цифровий соціум» є першою в Україні магістерською програмою, спеціально спрямованою на підготовку фахівців, які розуміють особливості і тренди цифрового суспільства, застосовують методи соціальних наук для цифровізації суспільства, соціальних груп, громад, організацій, індивідів.
Випускники програми оволодіють інструментами сучасних інтернет-комунікацій, зможуть ефективно їх використовувати у дослідженні соціальних процесів, в управлінні соціальними системами, в структурах влади, в бізнесі, освіті, медицині, в медіапросторі тощо. Вони спроможні аналізувати соціальні переваги, недоліки, ризики цифровізації соціальних структур і процесів, професійно спілкуватися із фахівцями у галузі ІКТ, медіакомунікацій.
Програма передбачає поєднання теоретичних курсів з інтенсивною практичною підготовкою.
Програма забезпечується кафедрою прикладної соціології та соціальних комунікацій, яка понад 10 років спеціалізується на підготовці фахівців із соціології комунікацій, реклами і PR, стратегічних комунікацій. У складі кафедри 6 докторів наук, професорів, 12 кандидатів наук доцентів, які мають великий досвід наукових досліджень і практичної діяльності у галузі сучасних соціальних, зокрема цифрових комунікацій. До реалізації програми залучаються провідні фахівці, що працюють в практичних галузях інтернет-комунікацій, стратегічних комунікацій, зв’язків з громадськістю.
Випускники програми зможуть працювати фахівцями з цифрових комунікацій в органах державної влади і місцевого самоврядування, в соціологічних центрах, в громадських, політичних, комерційних організаціях; ІТ-компаніях, засобах масової інформації, пресцентрах; закладах науки, освіти, культури, спорту; відділах із вивчення громадської думки, розвитку персоналу, зв'язків з громадськістю, маркетингу, реклами, консалтингових, рекламних та PR-агенціях.
- Я маю
- Я маю