Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Педагогіка вищої освіти
Освіта/ПедагогікаМагістерська освітньо-професійна програма «Педагогіка вищої освіти» спрямована на підготовку викладачів з використанням інноваційних та цифрових технологій навчання. Програма включає розвиток комунікативних та лідерських компетентностей, інтеграцію цифрових технологій у навчальний процес, а також індивідуальну та групову психологічну підтримку. Студенти отримають можливість викладати та брати участь у науково-дослідницькій діяльності. Програма поєднує класичні та сучасні освітні підходи, забезпечуючи високий рівень професійної підготовки.
Переваги програми:
- практико-орієнтованість її освітніх компонентів;
- застосування сучасних активних та інтерактивних методів навчання;
- розвиток власної цифрової культури й менеджерських компетентностей;
- поєднання сучасних технологій і методик навчання, застосування набутих знань у вирішенні реальних педагогічних ситуаціях;
- психолого-педагогічний супровід освітнього процесу;
- широкий спектр можливостей щодо міжнародної академічної мобільності у провідних університетах Європи.
Студенти отримають:
- освітньо-професійну програму: направлену на впровадження інноваційних технологій;
- комунікативні компетентності: міжособистісна взаємодія, психологія спілкування, іноземна комунікація;
- лідерські навички: управління в освіті, аналіз освітніх стратегій, глобалізація;
- цифрові технології: використання штучного інтелекту, розробка онлайн-курсів;
- психологічний супровід: індивідуальна та групова підтримка, розвиток психологічної гнучкості.
Практика та наукова діяльність
Викладацька практика: можливість викладати або проводити семінари під керівництвом досвідчених викладачів. Науково-дослідна діяльність: участь у наукових дослідженнях та грантових можливостях.
Можливості працевлаштування
- викладання у закладах вищої освіти: професійний рівень викладання, створення власних навчальних курсів;
- освітній менеджмент: управлінська діяльність у освітніх установах;
- грантова діяльність: можливості реалізації на національному та міжнародному рівні.
- Я маю
- Я маю