Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Інформатика (освітньо-наукова програма)
Інформаційні технологіїПрограма надає знання та вміння працювати з великими даними за сучасними технологіями, будувати моделі розподілених обчислень, аналізувати протоколи поведінки розподілених систем та методи розподіленої обробки даних великого обсягу, застосовувати методи машинного навчання до розв’язання прикладних задач у різних предметних галузях.
Програма передбачає набуття студентами таких компетентностей як здатність планувати, виконувати та керувати всіма етапами розробки інформаційної системи від аналізу вимог користувача та розробки моделі вимог до програмного продукту, проектування та обґрунтовування архітектури, базуючись на сучасних технологіях та інструментах до забезпечення та оцінки якості продукту та процесів відповідно до міжнародних стандартів. Студенти навчаються працювати з великими даними за сучасними технологіями, будувати моделі розподілених обчислень, аналізувати протоколи поведінки розподілених систем та методи розподіленої обробки даних великого обсягу, застосовувати методи машинного навчання до розв’язання прикладних задач у різних предметних галузях.
На відміну від освітньо-професійної програми, освітньо-наукова програма орієнтована більш на проведення наукових досліджень як в процесі навчання, так й під час підготовки магістерської кваліфікаційної роботи.
Перший рік навчання передбачає низку обов’язкових дисциплін та декілька дисциплін за вибором. Перший семестр другого року навчання складається цілком з дисциплін вільного вибору студента за найсучаснішими галузями в ІТ сфері: розподілені системи, паралельні обчислення, робота з великими даними, машинне навчання. У другому семестрі другого року навчання передбачено проходження стажування в українських та закордонних комп’ютерних компаніях та підготовку та захист кваліфікаційної роботи.
В рамках цієї програми діє програма подвійних франко-українських дипломів: другий рік магістратури студенти навчаються в університеті Ніцци – Софії Антиполіс, проходять стажування у французькій компанії, захищають кваліфікаційну роботу та отримують два дипломи — український і французький.
- Я маю