Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Інформатика (освітньо-професійна програма)
Інформаційні технологіїПрограма має практичний та технологічний характер, надає навички працювати з великими даними за сучасними технологіями, будувати моделі розподілених обчислень, аналізувати протоколи поведінки розподілених систем та методи розподіленої обробки даних великого обсягу тощо.
Програма передбачає набуття студентами таких компетентностей як здатність планувати, виконувати та керувати всіма етапами розробки інформаційної системи від аналізу вимог користувача та розробки моделі вимог до програмного продукту, проектування та обґрунтовування архітектури, базуючись на сучасних технологіях та інструментах до забезпечення та оцінки якості продукту та процесів відповідно до міжнародних стандартів. Студенти навчаються працювати з великими даними за сучасними технологіями, будувати моделі розподілених обчислень, аналізувати протоколи поведінки розподілених систем та методи розподіленої обробки даних великого обсягу, застосовувати методи машинного навчання до розв’язання прикладних задач у різних предметних галузях.
На відміну від освітньо-наукової програми, освітньо-професійна програма має більш практичний та технологічний характер.
Перший рік навчання передбачає низку обов’язкових дисциплін та декілька дисциплін за вибором. На другому році навчання передбачено проходження стажування в українських та закордонних комп’ютерних компаніях та підготовку та захист кваліфікаційної роботи.
- Я маю