Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Математика (освітньо-наукова програма)
Математика та статистикаПрограма допоможе продовжити освіту з математики, отримати уявлення про сучасний стан досліджень і задачі математики, її застосувань та викладання у вищій школі, вести самостійні дослідження, що дозволятиме виконувати висококваліфіковану роботу у різних галузях економіки та, за бажання, продовжувати освіту для отримання наукового ступеня доктора філософії в Україні та за кордоном.Програма допоможе продовжити освіту з математики, отримати уявлення про сучасний стан досліджень і задачі математики, її застосувань та викладання у вищій школі, вести самостійні дослідження, що дозволятиме виконувати висококваліфіковану роботу у різних галузях економіки та, за бажання, продовжувати освіту для отримання наукового ступеня доктора філософії в Україні та за кордоном.
Мета освітньої програми — формування та розвиток загальних і професійних компетентностей з математики, що сприяють соціальній стійкості й мобільності випускника на ринку праці; отримання вищої професійної освіти, що дозволить випускникові успішно виконувати функції та типові задачі математика у різних галузях людської діяльності, національної економіки та виробництва, проводити дослідження і отримувати нові наукові результати.
Орієнтація освітньої програми — освітньо-наукова, академічна. Забезпечує оволодіння комплексом загальних та фахових компетентностей, необхідних для фахівців для виконання професійних завдань та обов’язків в галузі математики, зокрема, фундаментальною математичною підготовкою, основами навичок виконання фундаментальних досліджень з математики та її застосування в інших науках.
Особливості програми — ґрунтовна математична підготовка з орієнтацією на самостійні наукові дослідження, розвиток математичних теорій та їх застосування у різних галузях науки, освіті та різноманітних предметних областях. Програма передбачає виконання самостійного наукового дослідження та проходження переддипломної практики під час підготовки дипломної роботи.
Після завершення програми випускник може продовжити навчання для отримання ступеня доктора філософії, та займати посади: науковий співробітник, аналітик, математик, викладач вищого навчального закладу. Основними підходами до навчання є компетентнісний, студентоцентрований та проблемно-орієнтований. Провідні методи навчання — проблемний, частково-пошуковий та дослідницький.
Викладання та навчання проводиться у формі лекцій, практичних занять, самостійного навчання, курсового дослідження. Атестація здобувачів вищої освіти зі спеціальності здійснюється у формі підготовки та публічного захисту магістерської дипломної роботи. Студенти у ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну.
- Я маю