Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Математика (освітньо-професійна програма)
Математика та статистикаПрограма допоможе продовжити освіту з математики, отримати уявлення про сучасний стан досліджень і задачі математики, її застосувань та викладання у вищій школі, вести самостійні дослідження, що дозволятиме виконувати висококваліфіковану роботу у різних галузях економіки та, за бажання, продовжувати освіту для отримання наукового ступеня доктора філософії в Україні.
Метою програми є формування та розвиток загальних і професійних компетентностей з математики, що сприяють соціальній стійкості й мобільності випускника на ринку праці; отримання вищої професійної освіти, що дозволить випускникові успішно виконувати функції та типові задачі математика у різних галузях людської діяльності, національної економіки та виробництва.
Програма є освітньо-професійною, академічно. Програма забезпечує оволодіння комплексом загальних та фахових компетентностей, необхідних для фахівців для виконання професійних завдань та обов’язків в галузі математики і педагогічної діяльності.
Програма передбачає проходження асистентської практики увищій школі, виконання самостійного наукового дослідження та проходження переддипломної практики під час підготовки дипломної роботи.
Після завершення програми випускник може продовжити навчання для отримання ступеня доктора філософії, а також у сфері природничих і технічних наук, загальної середньої освіти, професійно-технічної освіти, вищої освіти та займати посади: науковий співробітник, математик, викладач вищого навчального закладу, викладач професійно-технічного навчального закладу, вчитель середнього навчально-виховного закладу.
До фахових компетентностей, оволодіння якими передбачає програма, входять, зокрема, уявлення про про аксіоматичну побудову математичних теорій, здатність встановлювати правильність розв’язання задач та міркувань; знання та розуміння фундаментальних методів аналізу та здатність використовувати їх при розв’язанні конкретних прикладних задач; уявлення про прикладні задачі, які можуть бути досліджені за допомогою сучасних математичних методів.
Основними підходами до навчання є компетентнісний, студентоцентрований та проблемно-орієнтований. Провідні методи навчання — проблемний, частково-пошуковий та дослідницький. Викладання та навчання проводиться у формі лекцій, практичних занять, самостійного навчання, курсового дослідження. Атестація здобувачів вищої освіти зі спеціальності здійснюється у формі державного іспиту з математики, підготовки та публічного захисту магістерської дипломної роботи.
Студенти у ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну.
- Я маю