Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Математика та інформатика
Освіта/ПедагогікаМетою освітньо-професійної програми є опанування здобувачами освіти загальних і фахових компетентностей для розв’язування складних комплексних проблем у професійно-педагогічній діяльності вчителя математики та інформатики, основ методології наукової та професійної педагогічної діяльності за спеціальністю, виконання завдань інноваційного характеру для оволодіння методологією дослідницької діяльності зі спеціальності, а також проведення власного дослідження та прилюдний захист його результатів.
Програма має академічну орієнтацію та ґрунтується на загальновідомих (класичних) наукових результатах із урахуванням сучасного стану педагогічної освіти, середньої освіти, математики та інформатики, їх інтеграції в інші галузі знань і практичної діяльності, у рамках яких можлива подальша професійна кар’єра.
Освітній процес побудований на принципах студентоцентрованого особистісно орієнтованого навчання, на основі компетентнісного, системного, інтегративного підходів. Форми навчання: аудиторна, позааудиторна, дистанційна, самостійна робота.
Освітньо-професійна програма передбачає поглиблене вивчення фундаментальних математичних дисциплін: геометрії, алгебри, математичного аналізу, інформаційних технологій, забезпечує формування у здобувачів вищої освіти компетентнісного підходу до організації освітнього процесу, уміння використовувати сучасні педагогічні, психологічні технології для виховання у школярів особистісних якостей.
Можливість продовження навчання за програмою третього (освітньо-наукового) рівня − ступінь (доктор філософії); отримання післядипломної освіти на споріднених та інших спеціальностях; підвищення кваліфікації за фахом; набуття часткових кваліфікацій за іншими спеціальностями в системі вищої освіти; академічної мобільності.
Сфери працевлаштування — заклади: загальної середньої освіти; заклади фахової (передвищої) освіти; позашкільної освіти; навчально-виховні комплекси; системи МОН України.
- Я маю
- Я маю