Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Геологія
Природничі наукиПрограма надає міждисциплінарну та багатопрофільну фундаментальну теоретичну і практичну підготовку висококваліфікованих кадрів, які набувають глибоких знань для виконання професійних завдань та обов’язків науково-дослідницького й інноваційного характеру в галузі геології та надрокористування, посилену практичну геологічну підготовку.
Мета освітньої програми — забезпечення фундаментальної теоретичної та практичної підготовки висококваліфікованих кадрів, які б набули глибоких міцних знань для виконання професійних завдань та обов’язків науково-дослідницького й інноваційного характеру в галузі геології та надрокористування.
Програма є освітньо-професійною, прикладною, спрямована на розвиток комплексу загальних та спеціальних компетентностей, необхідних геологу для здійснення успішної професійної діяльності, що забезпечують його конкурентоспроможність на вітчизняному і світовому ринку праці та сприяють самореалізації як фахівця. Професійні акценти — критично та креативно вдумливий геолог з лідерським потенціалом, здатний здійснювати кваліфіковану професійну (в тому числі менеджерську) діяльність та проводити наукові дослідження в галузі надрокористування.
Міждисциплінарна та багатопрофільна підготовка фахівців, спрямована на формування знань та навичок з володіння сучасною методологією ведення геологічних робіт та інших необхідних компетентностей для вирішення експериментальних і практичних завдань, посилена практична геологічна підготовка, можлива академічна мобільність та стажування у закладах вищої освіти за кордоном.
Придатність до працевлаштування: технічний керівник геологічної партії, головний геолог, молодший науковий співробітник (геологія, геофізика, гідрологія), науковий співробітник (геологія, геофізика, гідрологія), науковий співробітник-консультант (геологія, геофізика, гідрологія), геолог з видобування та підземного зберігання газу, геолог кар’єру, рудника, шахти, геолог нафтогазорозвідки (партії) структурно-пошукового буріння, інженер з охорони навколишнього середовища, фахівець з управління природокористуванням, відбірник геологічних проб, провідник на геологічних пошуках і зйомці. Продовження навчання на третьому (освітньо-науковому) — 8-му кваліфікаційному рівні НРК, доступ до спеціалізованих досліджень у геологічній галузі. Набуття часткових кваліфікацій за іншими спеціальностями в системі післядипломної освіти, подальше підвищення кваліфікації за фахом.
Випускник програми розуміє необхідність дотримання норм охорони праці в геології; володіє екологічною грамотністю та методологією геології; знає основні історичні події в розвитку геологічних знань, основи технології видобутку корисних копалин, організації процесу, основної законодавчої бази, основні промислові типи родовищ корисних копалин, їх ваги у світовому балансі у видобутку корисної копалини та головних тенденцій змін у ньому, основні риси геологічної будови України та інших країн, особливості формування корисних копалин у просторі та часі; вміє прогнозувати розміщення конкретної корисної копалини та підраховувати прогнозні ресурси тощо.
Навчання студентоцентроване, на основі компетентнісного та діяльнісного підходів, активне самонавчання, навчання на основі науково-дослідницької діяльності, навчання через науково-дослідницьку та переддипломну практики. Активні (проблемні, інтерактивні, проєктні, інформаційно-комп’ютерні, саморозвиваючі) та пасивні (пояснювально-ілюстративні) технології та методи.
Можлива індивідуальна, національна та міжнародна мобільність, зокрема участь у програмах проєкту Еразмус+, за бажанням студента.
- Я маю
- Я маю