Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Географія, Людина і природа та туристська робота
Освіта/ПедагогікаОсвітня програма — вдалий вибір, який об’єднує в єдине ціле середню освіту і географічні знання та уміння, туризм і краєзнавство, природні та історико-культурні ресурси, формування висококваліфікованого фахівця і патріота Батьківщини.
Освітня програма надає можливість реального працевлаштування у сфері профільної середньої освіти, краєзнавчої та туристської діяльності учителями, методистами, менеджерами загальноосвітніх, спеціалізованих, професійно-технічних навчальних закладів, позашкільних туристичних та краєзнавчих організацій, органів управління системою загальної середньої освіти.
Метою програми є формування професіонала із сучасним світоглядом, конкурентоспроможного фахівця з інноваційним, творчим, креативним та критичним мисленням, здатного проектувати власну концепцію дидактичної системи у галузі сучасної освіти та здійснювати компетентнісне навчання географії та природознавства.
- Я маю
- Я маю