Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Фізична терапія
Охорона здоров’яОсвітньо-професійна програма спрямована на підготовку фахівців 22 Охорона здоров’я, спеціальності 227 Терапія та реабілітація, спеціалізації 227.01 Фізична терапія, які володіють актуальними знаннями і практичними навичками з фізичної терапії у травматології та ортопедії; фізичної терапії у неврології та нейрохірургії; фізичної терапії при захворюваннях внутрішніх органів; фізичної терапії у хірургії.
Мета програми: Підготовка фахівців, здатних вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, пов’язані з порушеннями функції органів і систем, зокрема опорно-рухового апарату, нервової, серцево-судинної та дихальної систем із застосуванням положень, теорій та методів медико-біологічних, соціальних та психолого-педагогічний наук, теоретичний зміст предметної області характеризується знанням для відновлення та запобігання втрати рухових функцій та активності людини: медико-біологічних, психолого-педагогічних, соціальних та дисциплін професійної підготовки; вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності; законодавчої бази; комунікації у професійній сфері; основ ділового спілкування, основ ділової іноземної мови (мов); професійних компетенцій, прав та обов’язків, основних положень етики; здійснювати освітню діяльність методами спостереження, опитування, тестування та вимірювання у фізичній терапії; обробки інформації; планування та реалізації заходів фізичної терапії; вербального і невербального спілкування; надання долікарської допомоги; із використанням інструментів та обладнання для контролю основних життєвих показників пацієнта/клієнта; тестування та вимірювання у фізичній терапії; технічні допоміжні засоби пересування та самообслуговування.
Об’єкти вивчення та діяльності: рухові функції та активність людини, їх порушення та корекція з метою відновлення повноцінної життєдіяльності відповідно до бажань і потреб людини в умовах довкілля. Цілі навчання: Підготовка фахівців, здатних вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, пов’язані з порушеннями функцій органів та систем, зокрема, опорно-рухового апарату, нервової, серцево-судинної та дихальної систем із застосуванням положень, теорій та методів медико-біологічних, соціальних, психолого-педагогічних наук. Теоретичний зміст предметної області: знання для відновлення та запобігання втрати рухових функцій та активності людини: медико-біологічних, психолого-педагогічних, соціальних та дисциплін професійної підготовки; вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності; законодавчої бази; комунікацій у професійній сфері; основ ділового спілкування, основ ділової іноземної мови (мов); професійних компетенцій, прав та обов'язків; основних положень етики.
Методи, методики та технології: спостереження, опитування, тестування та вимірювання у фізичній терапії; обробки інформації; планування та реалізації заходів фізичної терапії; вербального і невербального спілкування; надання долікарської допомоги.
Інструменти та обладнання для контролю основних життєвих показників пацієнта/клієнта; тестування та вимірювання у фізичній терапії; проведення заходів фізичної терапії; технічні допоміжні засоби пересування та самообслуговування.
Особливості програми. Програма реалізується у групах при поєднанні практичної та теоретичної підготовки. Обов’язковими для всіх студентів є практики: ознайомча за профілем майбутньої професії (навчальна), клінічна з фізичної терапії при захворюваннях внутрішніх органів (виробнича), клінічна з фізичної терапії при порушеннях діяльності нервової системи (виробнича), клінічна з фізичної терапії при порушеннях функції опорно-рухового апарату (виробнича), які проводяться на базі медичних, загальноосвітніх та санаторно-курортних закладів Харківської області.
Після закінчення навчання за освітньою програмою бакалавра терапії та реабілітації випускник здатний виконувати зазначену професійну роботу на рекомендованих фахових первинних посадах для випускників: 3226 – асистент фізичного терапевта; 3226 – масажист; 3226 – масажист спортивний.
Випускники мають право продовжити навчання на другому рівні вищої освіти та здобувати ступінь «магістр». Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
- Я маю