Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Середня освіта (Англійська мова, друга іноземна мова та зарубіжна література)
Освіта/ПедагогікаОсновою програми є комплексне вивчення англійської мови, другої іноземної мови та зарубіжної літератури. Згідно з навчальним планом студентам пропонуються навчальні дисципліни, опанування яких забезпечує високий рівень підготовки фахової та психолого-педагогічної підготовки. Здобувачі освіти поглиблено вивчають англійську мову, другу іноземну мову, зарубіжну літературу, методику викладання, психологію та педагогіку.
Підготовка висококваліфікованих вчителів є одним із пріоритетних завдань держави, адже саме від якості підготовки педагогів залежить наше майбутнє та освіта майбутніх поколінь. Суспільство вимагає підготовки вчителів нового формату, які не тільки володіють фаховими знаннями на високому рівні, але й розуміють психологію та вікові особливості дитини, володіють сучасними методиками викладання предмету.
Мета програми — формування та розвиток загальних і професійних компетентностей з іноземних мов та зарубіжної літератури, що сприяють соціальній стійкості й мобільності випускника на ринку праці; отримання вищої освіти, що дозволить випускникові успішно виконувати функції та типові задачі сучасного вчителя іноземної мови та зарубіжної літератури; формування у майбутніх вчителів нової парадигми викладання іноземних мов та зарубіжної літератури як фундаменту для розвитку їх аналітичного, проєктного мислення з використанням сучасних інформаційних технологій.
Освітньо-професійна програма орієнтована на практичну та теоретичну підготовку кваліфікованих вчителів англійської мови, другої іноземної мови та зарубіжної літератури, здатних надавати професійні послуги освітнього характеру для загальноосвітніх навчальних закладів. Освітня програма ґрунтується на вивченні мовознавчого, літературознавчого та педагогічного компонентів, а також активного використання інформаційних технологій в освітній діяльності.
Програма реалізується українською та іноземними мовами. Освітня програма передбачає поєднання теоретичної та практичної підготовки фахівців, що сприяє ефективному процесу навчання, та націлена на підтримку академічної та науково-дослідницької роботи студентів, яка формує майбутнього фахівця шляхом індивідуальної пізнавальної діяльності. Програма забезпечує формування у студентів компетентнісного підходу до організації освітнього процесу з урахуванням сучасних педагогічних і психологічних технології навчання та виховання учнів.
Підготовка з різних галузей мовознавства, літературознавства та методики навчання іноземних мов і літератури дає змогу випускникам ефективно виконувати завдання інноваційного характеру під час подальшої професійної діяльності. Це забезпечується через послідовне вивчення інтегрованих обов’язкових та вибіркових компонентів загальної і професійної підготовки, що спрямовані на розвиток певної системи фахових знань (hard skills) та соціально психологічних умінь та навичок (soft skills), необхідних для оперативного реагування на вимоги ринку.
Практична підготовка здійснюється через проходження низки педагогічних практик, які проводяться на базі ЗЗСО, гімназій та ліцеїв міста під контролем керівників-викладачів кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови та кафедри романо-германської філології. Протягом усього періоду педагогічної практики кваліфіковані викладачі проводять систематичні консультації щодо підготовки до проведення занять, вибору навчально-методичної літератури, вносять необхідні критичні зауваження.
Студенти у ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, DAAD), що розвиває навички міжкультурної комунікації в умовах глобалізації, а також семінарах і зустрічах, що проводяться з метою ознайомлення студентів із програмами міжнародного обміну. Після завершення програми випускник може продовжувати освіту за другим (магістерським) рівнем вищої освіти. Можливе підвищення кваліфікації за набутою спеціальністю та набуття додаткових кваліфікацій у системі післядипломної освіти.
- Я маю