Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Інтернет-маркетинг
Управління та адмініструванняІнтернет-маркетинг — це підготовка висококваліфікованих фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності в умовах цифровізації.
Сфера професійної діяльності маркетологів охоплює:
- аналіз ринку: вивчення ринкових тенденції, конкуренції, попиту та пропозиції для визначення можливостей та загроз на ринку, аналіз демографічних даних, споживчих побажань та поведінки, щоб спрогнозувати та задовольнити потреби цільової аудиторії;
- розвиток стратегій маркетингу: визначення стратегії просування продукції чи послуги на ринок, розробка цільової аудиторії, формулювання унікального продажу та вибір оптимальних каналів реклами та збуту; - ціноутворення: визначення оптимальної ціни для продукції чи послуги, враховуючи вартість виробництва, конкурентоспроможність на ринку та цінову чутливість споживачів;
- реклама та просування: розроблення та впровадження рекламної кампанії для підвищення усвідомленості та популярності продукції чи бренду;
- вивчення споживчого поведінки: проведення дослідження споживчої поведінки, вивчаючи, як споживачі приймають рішення щодо покупок, і використовують цю інформацію для оптимізації маркетингових стратегій.
Теоретичні знання та практичні навички, отримані в процесі підготовки, дозволять випускникам спеціальності 075 «Маркетинг» отримати роботу із застосуванням знань маркетингових заходів, планування і організації проведення акцій з просування послуг, складання і розподілу маркетингового бюджету, маркетингових планів компанії, дослідження ринку, конкурентної активності, аналізу можливості компанії в конкурентній боротьбі.
Завдяки універсальності і широті погляду у фахівця з маркетингу є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власний бізнес.
Основними сферами працевлаштування випускників освітньої програми «Інтернет-маркетинг» є: посади, які пов’язані з плановою (зокрема прогнозною), аналітичною, проєктною діяльністю та управлінням маркетингом на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності, а саме: помічника керівника підприємства (установи, організації); представника торговельного; інспектора торговельного; організатора з постачання; організатора із збуту; закупника, агента комерційного; агента торговельного; комівояжера; торговця (обслуговування бізнесу).
- Я маю