Опис програми

Сфера професійної діяльності маркетологів охоплює:

  • аналіз ринку: вивчення ринкових тенденції, конкуренції, попиту та пропозиції для визначення можливостей та загроз на ринку, аналіз демографічних даних, споживчих побажань та поведінки, щоб спрогнозувати та задовольнити потреби цільової аудиторії;
  • розвиток стратегій маркетингу: визначення стратегії просування продукції чи послуги на ринок, розробка цільової аудиторії, формулювання унікального продажу та вибір оптимальних каналів реклами та збуту; - ціноутворення: визначення оптимальної ціни для продукції чи послуги, враховуючи вартість виробництва, конкурентоспроможність на ринку та цінову чутливість споживачів;
  • реклама та просування: розроблення та впровадження рекламної кампанії для підвищення усвідомленості та популярності продукції чи бренду;
  • вивчення споживчого поведінки: проведення дослідження споживчої поведінки, вивчаючи, як споживачі приймають рішення щодо покупок, і використовують цю інформацію для оптимізації маркетингових стратегій.

Теоретичні знання та практичні навички, отримані в процесі підготовки, дозволять випускникам спеціальності 075 «Маркетинг» отримати роботу із застосуванням знань маркетингових заходів, планування і організації проведення акцій з просування послуг, складання і розподілу маркетингового бюджету, маркетингових планів компанії, дослідження ринку, конкурентної активності, аналізу можливості компанії в конкурентній боротьбі.

Завдяки універсальності і широті погляду у фахівця з маркетингу є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власний бізнес.

Основними сферами працевлаштування випускників освітньої програми «Інтернет-маркетинг» є: посади, які пов’язані з плановою (зокрема прогнозною), аналітичною, проєктною діяльністю та управлінням маркетингом на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності, а саме: помічника керівника підприємства (установи, організації); представника торговельного; інспектора торговельного; організатора з постачання; організатора із збуту; закупника, агента комерційного; агента торговельного; комівояжера; торговця (обслуговування бізнесу).

Передумови для вступу
    Я маю
Математика
Мінімальний бал 100
x0.4
Українська мова
Мінімальний бал 100
x0.35
Географія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.35
Історія України
Мінімальний бал 100
x0.25
Іноземна мова (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.25
Українська література (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.25
Біологія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.2
Фізика (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.2
Хімія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.2
Свідоцтво про повну загальну середню освіту