Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Торговельний менеджмент
Управління та адмініструванняТорговельний менеджмент — це освітня програма, що орієнтована на підготовку фахівців, здатних розв'язувати практичні проблеми та складні спеціалізовані задачі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, у сфері управління торговельними організаціями та їх підрозділами.
Сфера професійної діяльності менеджерів охоплює:
- стратегічне управління: визначення стратегічних цілей та напрямків розвитку організації, аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів, розробка стратегій та планів для досягнення конкурентної переваги;
- операційне управління: відповідальність за ефективне виробництво та надання послуг, впровадження технологічних інновацій та забезпечення високої якості продукції чи обслуговування;
- управління персоналом: відповідальність за рекрутацію, навчання, розвиток та мотивацію співробітників;
- фінансове управління: управління фінансовими ресурсами підприємства, розробка бюджетів, аналіз фінансових звітів та прийняття рішення з фінансового планування;
- проєктний менеджмент: планування, виконання та контроль проєктів, керування робочими групами, розподіл ресурсів та забезпечення виконання проєктів у визначені строки та бюджет.
Теоретичні знання та практичні навички, отримані в процесі підготовки, дозволять випускникам спеціальності 073 «Торговельний менеджмент» працювати в усіх сферах бізнесу або державного управління.
Сучасний менеджер — це висококваліфікований керівник підприємства або структурного підрозділу, логіка мислення якого дає змогу: надзвичайно добре орієнтуватися у ринкових відносинах та ринковій ситуації.
Фахівці з торговельного менеджменту в умовах розвитку торгівлі є одними з найбільш затребуваних на ринку праці.
Випускники освітньої програми «Торговельний менеджмент» можуть обіймати посади, які пов’язані з плановою, проєктною діяльністю та управлінням на підприємствах; в установах та організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності, а саме: керівники виробничих підрозділів в оптовій та роздрібній торгівлі, у комерційному обслуговуванні; керівники малих підприємств без апарату управління в комерційному обслуговуванні; менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі побутовими непродовольчими та продовольчими товарами; менеджери по роботі з клієнтами (із тендером); спеціалісти з управління проєктами та програмами в сфері матеріального (нематеріального) виробництва; помічники керівника підприємства (установи, організації), іншого основного підрозділу, малого підприємства без апарату управління; фахівці з корпоративного управління; торговці (обслуговування бізнесу та реклами), фахівці інфокомунікацій.
- Я маю
- Я маю