Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Професійна освіта (Транспорт)
Освіта/ПедагогікаПотреба у пересуванні людей і перевезенні вантажів постійно зростає, відповідно зростає попит на фахівців у сфері транспорту, без яких вирішення завдань, пов’язаних із розвитком автосервісу і зі збільшенням виробництва автомобілів, неможливе.
Програма базується на застосуванні базових знань з фундаментальних педагогічних, технічних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загальних та професійних технічних дисциплін та використання сучасних знань в галузі педагогіки й психології; транспорту, інновацій в галузі.
Програма спрямована на підготовку фахівців, здатних здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців, кваліфікованих робітників і працівників підприємств, установ та організацій у галузі транспорту.
Основна мета програми — надати здобувачам теоретичні знання, практичні уміння, навички та компетентності, достатні для успішного виконання професійних обов’язків та вирішення практичних завдань у закладах професійної освіти, на профілюючих підприємствах і в організаціях, які спрямовують свою діяльність в галузі транспорту, що дозволять йому отримати можливість вільного доступу до працевлаштування та здобуття наступного рівня вищої освіти.
Здобувачі вивчають принципи, методи та засоби розроблення, впровадження та супроводження процесів проєктування, створення, управління педагогічних та технічних систем і процесів, з використанням фундаментальних знань педагогічної науки та технічної галузі транспорту.
Протягом навчання здобувачі вищої освіти мають оволодіти для застосовування на практиці психолого-педагогічними і галузевими підходами, методиками та технологіями, а також графічними, математичними, лінгвістичними та іншими засобами в своїй предметній області.
Обов’язкова наявність навчальних, виробничих, технологічних та педагогічних практик, які забезпечують базові компетентності для опанування професійних дисциплін та є підґрунтям для подальшого навчання з високим рівнем автономності.
- Я маю