Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Професійна освіта (Харчові технології)
БіологіяПрограма забезпечує підготовку фахівців, здатних здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців, кваліфікованих робітників і підприємств, установ та організацій галузі, пов’язаних з аграрним виробництвом, переробкою сільськогосподарської продукції та харчовими технологіями.
Ця програма спрямована на підвищення престижу професійної освіти та навчання, підготовку кваліфікованих кадрів за професіями аграрної і переробної галузі, сфери обслуговування і торгівлі.
Метою освітньої програми є підготовка фахівців, здатних здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців, кваліфікованих робітників і працівників сфери послуг, підприємств, установ та організацій у галузях освіти, аграрного виробництва, переробки продукції та харчових технологій, формування готовності до самоосвіти та професійного самовдосконалення впродовж життя.
Освітня програма дає можливість опанувати знання та компетентності у сфері професійної освіти, фундаментальних дисциплін харчового профілю, сучасних технологій виробництва на підприємствах харчової галузі з акцентом на творче мислення та практичні вміння, дослідження, розробки та впровадження інноваційних технологій.
Перевага програми полягає в тому, що вона поєднує такі аспекти підготовки фахівців:
- психолого-педагогічну підготовку;
- інженерну (технологічну) підготовку у галузі аграрного виробництва, переробки продукції та харчових технологій;
- практичну підготовку до освітньої діяльності в закладах професійної (професійно-технічної) освіти та на підприємствах харчової галузі;
- створення мотиваційних умов для продовження навчання за визначеною освітньо-професійною програмою другого рівня вищої освіти (магістр).
Перспективи працевлаштування
Після завершення програми випускник може продовжити навчання в магістратурі, а також працювати за видами професійної діяльності на посадах:
- фахівця з галузі харчової та переробної промисловості;
- фахівця з технології харчування (інженер-технолог підприємств харчової промисловості);
- фахівця сфери обслуговування населення (заклади громадського харчування: кафе, бари, ресторани, їдальні);
- викладача загально професійних та професійно практичних дисциплін.
- Я маю