Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)
Освіта/ПедагогікаПрограма Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) є освітнім інструментом, спрямованим на підготовку студентів до професійної кар'єри в сфері професійної освіти та технології виробів легкої промисловості. Ця програма розроблена на єдиній концептуальній основі гармонійного поєднання сучасних тенденцій розвитку швейної галузі та актуальних напрямів професійної освіти, а також акцентується увага на практичному застосуванні здобутих знань через реалізацію навчальних та технологічних проєктів, дослідницьких робіт та практичних вправ.
Освітня програма «Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)» спрямована на формування та розвиток загальних і професійних компетентностей в галузі професійної освіти та технічній галузі легкої промисловості, що відповідають сучасному рівню науки і практики, а також вимогам сучасного ринку.
Програма базується на інтеграції базових знань з фундаментальних педагогічних, технічних наук та їх використання в галузі педагогіки й психології; технології і конструювання швейних виробів, інновацій в галузі легкої промисловості.
Цілі освітньої програми спрямовані на здатність до проектування освітніх технологій у закладах освіти, синтез та створення високоефективних об’єктів в галузі виробів легкої промисловості.
Професійна програма зорієнтована на опанування студентами знань з живопису, історії мистецтва і стилю, художнього проєктування виробів, та конструювання одягу, а також з технології виготовлення виробів на основі використання сучасного обладнання, проєктування швейних підприємств та особливостей реалізації маркетингу й мерчендайзингу в галузі легкої промисловості.
В процесі навчання дуже великого значення приділяється залученням провідних інноваційних технологій, а саме адаптивних технологій, комп’ютерних технології, технологій 3D-візуалізації та прототипування. Так, вивчення і використання сучасних систем автоматичного проектування (САПР) дозволяє комплексно автоматизувати процес конструювання конструкцій одягу, побудувати точні та якісні лекала одягу, а також сформувати ефективні розкладки. Вивчення 3D-технологій та віртуальної реальності у виробництво одягу дозволяє створити готові вироби повністю у віртуальному середовищі. При цьому 3D-прототипи одягу можуть бути використані не тільки для внутрішньої документації, але і для презентації та продажу одягу.
Крім того, протягом навчання студенти мають можливість обирати для поглиблення знань дисципліни як педагогічного, так і технічного напрямів, що є актуальною тенденцією на світовому ринку праці та послуг.
Важливо зазначити, що студенти беруть активну участь у професійних конкурсах, роботи яких виборюють призові місця, що свідчить про високий рівень освіти, яка пропонується в закладі.
У студентів є можливість проходити стажування на сучасних українських та зарубіжних підприємствах, організаціях. На додаток до навчання, для розвитку творчого потенціалу наших студентів, пропонується великий вибір додаткових творчих студій та наукових гуртків, завдяки яким студентські роки будуть більш насиченими та цікавими.
Основними посадами і місцями працевлаштування випускників освітньої програми Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) є викладачі в професійні навчальні заклади освіти швейного профілю й художні коледжі, вчителя технологій в заклади середньої освіти. А також майстрині в швейні майстерні та ательє з пошиву одягу; конструктора, технологи на підприємства легкої промисловості, фахівці у художні та технічні відділи підприємств та організацій, що займаються виготовленням і реалізацією швейної продукції.
- Я маю