Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Професійна освіта (Економічна та бізнес-освіта)
Освіта/ПедагогікаПрограма спрямована на підготовку фахівців з професійної освіти в галузі економіки, здатних ефективно реалізувати освітню, тренерську та економічну діяльності у закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, навчальних (тренінгових) відділах, підрозділах підприємств різних форм власності.
Освітня програма надає можливість працевлаштування:
- у сфері освіти та тренерської діяльності у навчальних закладах та центрах бізнес-освіти як бізнес-тренер, викладач економіки у закладах освіти, інструктор бізнес-навчання, коуч, фасилітатор;
- у сфері бізнесу та економічної діяльності як менеджер, адміністратора, фахівець відділів навчання та розвитку персоналу, консультант у сфері освіти та бізнесу.
Конкурентні переваги навчання:
- пропорційне представлення економічних та педагогічних дисциплін у навчальному плані;
- значна частина тренінгів і практикумів з розвитку сучасних професійних компетентностей;
- компетентний викладацький склад;
- можливість отримати одночасно педагогічну та економічну освіту та працювати у майбутньому як у сфері освіти, так і у сфері економіки.
Програма розроблена відповідно до проєкту Еразмус+ «ІТЕ-VET» й ґрунтується на сучасних методичних розробках Університету Констанц (Німеччина), Віденського університету економіки та бізнесу (Австрія), Римського університету Тре (Італія), Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (Україна) тощо.
- Я маю