Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Сукупність відкритих конкурсних пропозицій, яка складає спільну пропозицію державними закладами вищої освіти широкого обсягу бюджетних місць для прийому вступників на місця навчання за кошти державного бюджету (за державним замовленням) на певну галузь, спеціальність (спеціалізацію) та форму здобуття освіти.
Подання заяв на конкурсні пропозиції на місця за кошти фізичних або юридичних осіб не обмежується.
Професійна освіта (Психологія дизайну та іміджу)
Освіта/ПедагогікаНа цій освітній програмі студенти будуть вчитися створювати нові образи для себе та людей довкола.
Програма підготовки
/
Форма навчання
4 роки
Термін навчання
Передбачено
Бюджетні місця
25 осіб
Ліцензійний обсяг
240 ECTS
Кредитів
18 000 грн
Платне навчання
Структурний підрозділ
Коваленко Денис Володимирович
директор
Телефон:
+38 (057) 731-28-62
Адреса
вул. Університетська, 16
E-mail:
rektor@uipa.edu.ua Опис програми
Студенти вивчатимуть такі складові іміджу:
- зовнішній імідж людини – одяг, зачіска, аксесуари, які є показником статусу та смак;
- мімічний імідж людини – міміка та вираз обличчя;
- кінетичний імідж людини – рухи, жести та постава;
- вербальний імідж людини – голос, інтонації, мовні звороти та стиль спілкування;
- фоновий імідж – як ви виглядаєте в очах інших людей і як вас сприймають інші;
- матеріальний імідж – статусні речі в зовнішньому обліку;
- психологічна складова іміджу. Особливості характеру, які проявляються у поводженні та комунікації та формують імідж.
Бакалавр з психології іміджу та дизайну зможе:
- навчитися створювати власний імідж для особистого життя та професійної діяльності;
- створювати позитивний імідж бізнес-структур, підприємств та організацій (ділові контакти, перемовини, формування та розробка проектів, визначення стратегій розвитку на міжнародному рівні тощо.)
- здійснювати допомогу в особистісній трансформації та особистісному зростанню людини за допомогою формування іміджу;
- здійснювати допомогу в формуванні бренду в бізнес структурах , організаціях, в роботі підприємців;
- надавати психологічну допомогу в процесі обрання та формування особистого та професійного іміджу;
- викладати в профільних професійних навчальних закладах.
Передумови для вступу
- Я маю
Математика
Мінімальний бал 100
x0.4
Фізика (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.4
Українська мова
Мінімальний бал 100
x0.35
Біологія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.3
Хімія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.3
Українська література (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.3
Історія України
Мінімальний бал 100
x0.25
Іноземна мова (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.25
Географія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.25
Свідоцтво про повну загальну середню освіту