Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Професійна освіта (Управління підприємствами сфери послуг)
Освіта/ПедагогікаПереваги спеціальності
Практико-орієнтоване навчання: дисципліни викладають фахівці з реальним досвідом роботи у сфері управління та бізнесу, що забезпечує практичну спрямованість навчального процесу.
Міжнародні стажування: ми організовуємо стажування для наших здобувачів на провідних підприємствах та організаціях як в Україні, так і за кордоном, що дозволяє отримати цінний досвід роботи в міжнародному середовищі. Розвиток підприємницьких навичок: ми надаємо знання та навички, необхідні для організації власного бізнесу, що відкриває перед здобувачами можливості для самозайнятості та розвитку власних бізнес-проєктів.
Сучасні освітні технології: використання інноваційних методик навчання та сучасних освітніх технологій забезпечує високу якість освітнього процесу.
Інтернаціоналізація освіти: співпраця з закордонними партнерами та участь у міжнародних освітніх програмах розширює горизонти для здобувачів і викладачів, сприяючи їх професійному та особистісному зростанню.
Випускники можуть працювати на таких посадах:
- викладач дисциплін економіко-управлінського спрямування в закладах освіти рівних рівнів акредитації;
- керівник або заступник керівника функціональних підрозділів організацій у сфері послуг, включаючи торгівлю, транспорт, готельно-ресторанний бізнес, банківську сферу та інформаційні послуги. Вони відповідають за управління і координацію діяльності різних підрозділів, забезпечуючи ефективність і якість послуг;
- керівник підприємства, фірми або організації у сфері послуг, де вони здійснюють загальне керівництво і стратегічне планування, забезпечуючи розвиток і зростання бізнесу;
- керівник або спеціаліст фінансового, бухгалтерського, економічного, планового підрозділу, відповідаючи за фінансове планування, облік, аналіз і звітність, що забезпечує фінансову стабільність та ефективність діяльності організації;
- керівник або спеціаліст кадрового підрозділу, який займається управлінням персоналом, підбором, навчанням і розвитком кадрів, створюючи ефективну і мотивовану команду;
- спеціаліст-аналітик та логіст, відповідальний за аналіз даних, планування і оптимізацію логістичних процесів, забезпечуючи своєчасну доставку товарів і послуг;
- менеджер з комерційної діяльності та маркетолог, які розробляють і реалізують стратегії з просування продуктів і послуг на ринку, залучення клієнтів і збільшення продажів;
- спеціаліст з організації та раціоналізації виробництва, який займається оптимізацією виробничих процесів, підвищенням ефективності та зниженням витрат;
- адміністратор та інші керівні посади, що вимагають організаційних та управлінських навичок.
- Я маю