Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Кібербезпека у фінансових технологіях
Інформаційні технологіїПрограма ґрунтується на знаннях та навичках в галузях інформаційно-комунікаційних технологій, інформаційної безпеки, кібербезпеки та фінансових технологій. Високий рівень знань забезпечено завдяки дисциплінам загальної підготовки (“soft skills”), галузевої та фахової підготовки (“hard skills”).
Мета програми — підготовка фахівців, здатних використовувати і впроваджувати технології інформаційної та/або кібербезпеки для фінансових технологій.
Освітня програма спрямована на формування фундаментальних знань та фахових навичок забезпечення інформаційної та/або кібербезпеки інформаційних технологій, фінансових технологій, експлуатації інформаційних систем (сервісів).
Педагогічно-виховний процес спрямований на професійну підготовку. Особливістю програми є підготовка технічно обізнаних спеціалістів, орієнтованих на застосування фахових компетентностей з інформаційної та/або кібербезпеки у фінансовій сфері, забезпечення інформаційної безпеки установ та організацій, зокрема банківських установ.
У ході освітнього процесу реалізується студентоцентроване проблемно-орієнтоване навчання, застосування навчально-практичних методів організації й мотивації навчально-пізнавальної діяльності, методів тренінгів, бізнес-кейсів, практичних консультацій, використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій.
Фахові компетентності освітньої програми забезпечують формування системи теоретичних знань і практичних навичок сучасної організації інформаційної та/або кібербезпеки; здатність застосовувати законодавчу та нормативно-правову базу, а також державні та міжнародні вимоги, практики і стандарти з метою здійснення професійної діяльності в галузі інформаційної та/або кібербезпеки; здатність до використання інформаційно-комунікаційних технологій, сучасних методів і моделей інформаційної безпеки та/або кібербезпеки, зокрема в сфері фінансової діяльності установ і організацій; здатність забезпечувати неперервність бізнесу згідно з встановленою політикою інформаційної та/або кібербезпеки; здатність впроваджувати та забезпечувати функціонування комплексних систем захисту інформації тощо.
Практична підготовка передбачає проєктно-технологічну практику, яка забезпечує єдність теоретичного і практичного навчання студентів із питань адміністрування, обслуговування інформаційних систем і мереж, розроблення пропозицій щодо вдосконалення та підвищення ефективності прийнятих технічних мір й організаційних заходів із застосуванням сучасних інформаційних технологій, оцінювання поточного рівня інформаційної безпеки та вибору механізмів протидії загрозам, і виробничу практику, яка здійснюється на підставі наявних договорів із фінансово-кредитними організаціями та установами, ІТ-компаніями.
Студенти у ході навчання можуть залучатися до програм кредитної мобільності (окрім першого курсу ступеня вищої освіти «бакалавр»), зокрема до проєкту Erasmus+.
Після завершення програми випускник має можливість продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти, набувати додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
- Я маю