Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Комп'ютерні науки та інформаційні технології в бізнесі
Інформаційні технологіїПрограма ґрунтується на знаннях та навичках у галузях інформаційно-комунікаційних технологій, комп’ютерних наук та фінансових технологій. Високий рівень знань забезпечено завдяки дисциплінам загальної підготовки (“soft skills”), галузевої та фахової підготовки (“hard skills”). Завдяки варіативному компоненту програми здобувачі отримують знання та вміння використання інформаційних технологій, комп’ютерних систем і мереж, спеціалізованого програмного забезпечення в кредитно-фінансовій сфері. Особливістю програми є підготовка технічно обізнаних спеціалістів, спрямованих на застосування фахових компетентностей, використання інформаційних та фінансових технологій.
Мета програми — підготовка фахівців, здатних застосовувати математичні знання, алгоритмічні принципи в моделюванні, проєктуванні, розробленні та супроводі інформаційних систем і технологій, здійснювати розроблення, впровадження й супровід інтелектуальних систем аналізу та оброблення даних в організаційних, технічних, природничих та соціально-економічних системах, вести ефективне управління відносинами в галузі інформаційних та фінансових технологій.
Освітня програма спрямована на формування фундаментальних знань та фахових навичок застосування інформаційних технологій, фінансових технологій, налаштування, підтримки й експлуатації інформаційних систем (сервісів) та мереж, забезпечення їхньої працездатності.
Реалізація освітнього процесу забезпечує студентоцентроване проблемно-орієнтоване навчання, застосування навчально-практичних методів організації й мотивації навчально-пізнавальної діяльності, методів тренінгів, бізнес-кейсів, практичних консультацій, використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій.
Фахові компетентності освітньої програми забезпечують формування системи теоретичних знань і практичних навичок сучасної організації та використання інформаційних технології, систем і мереж, спрямовані на глибоку спеціальну професійну підготовку сучасних фахівців у сфері комп’ютерних наук, ініціативних та здатних до швидкої адаптації до сучасних змін у галузі інформаційних технологій. Програма враховує сучасні вимоги до розв’язання практичних питань на підприємствах і в організаціях, що використовують комп’ютерну техніку та інформаційні технології (системи, мережі), будь-якої організаційно-правової форми, в яких випускники працюють як виконавці окремих напрямів діяльності.
Практична підготовка передбачає проєктно-технологічну практику, яка забезпечує єдність теоретичного і практичного навчання студентів із питань організації діяльності підрозділів автоматизації оброблення інформації, проєктування, розроблення та обслуговування інформаційних систем, включно з особливостями функціонування підприємства та вирішуваних спеціалізованих завдань, і виробничу практику, яка здійснюється на підставі наявних договорів із фінансово-кредитними організаціями та установами, ІТ-компаніями.
Студенти у ході навчання можуть залучатися до програм кредитної мобільності (окрім першого курсу ступеня вищої освіти «бакалавр»), зокрема до проєкту Erasmus+.
Після завершення програми випускник має можливість продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти, набувати додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
- Я маю