Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Середня освіта (Цифрові технології в освіті: Інформатика та Фінансова грамотність)
Освіта/ПедагогікаПідготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних учителів інформатики та фінансової грамотності закладів загальної середньої освіти та викладачів закладів фахової передвищої освіти, здатних до вирішення професійних завдань реалізації освіти за галуззю знань 12 Інформаційні технології на засадах сучасних освітніх технологій в умовах інновацій та спроможних реалізувати підготовку з фінансової грамотності.
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців, здатних впроваджувати сучасні цифрові технології в освітній процес та підвищувати рівень фінансової грамотності серед населення. Здобувачі освіти за даною програмою здобудуть знання з інформатики, програмування, аналізу даних, а також основ фінансової грамотності, включаючи бюджетування, інвестування та управління фінансами. Програма поєднує теоретичні знання з практичними навичками, забезпечуючи студентів необхідними інструментами для ефективного використання інформаційних технологій у навчанні та фінансовому плануванні.
Особлива увага приділяється організації ефективної роботи вчителя із використанням цифрових платформ та інтерактивних методів навчання. Випускники будуть готові працювати в різних освітніх установах, впроваджуючи інноваційні рішення для підвищення інформаційної і фінансової грамотності учнів та ефективності навчального процесу.
Програма включає великий обсяг практичної підготовки та проєктну діяльність, що дозволяє студентам застосувати отримані знання в професійній діяльності та отримати цінний досвід у реальних умовах. В процесі навчання здобувачі можуть долучатися до програм академічної мобільності (окрім першого курсу ступеня вищої освіти «бакалавр»), зокрема до проєкту Erasmus+.
Після завершення програми випускник має можливість продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти, набувати додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
- Я маю