Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Середня освіта (біологія та здоров’я людини)
Освіта/ПедагогікаНавчання спрямоване на формування професійних компетентностей майбутніх вчителів біології та основ здоров’я основної (базової) середньої школи. Бакалаврська програма передбачає вивчення теоретичних основ біологічних наук та наук про здоров’я людини, загальної і вікової психології, методики навчання біології та основ здоров’я.
Чому варто обрати освітню програму «Середня освіта (біологія та здоров’я людини)»
- У 2023 році професія вчителя входить в ТОП-10 професій з найбільшим попитом в Україні.
- За прогнозами попит професії вчителя в Україні та країнах Євросоюзу буде зростати протягом 10 років.
- Ти здобудеш освіту одразу за двома предметними спеціальностями – вчитель біології та вчитель основ здоров’я.
- Вчитель завжди буде на захисті молодого покоління, чим забезпечить державі зростання.
- Штучний інтелект ніколи не замінить вчителя, в тебе завжди буде робота.
Чому варто обрати професію вчителя біології та основ здоров’я в Каразінському!
- Ми стежимо за сучасними трендами в освіті та біології та використовуємо їх у навчанні.
- Знаємо як навчити сучасного вчителя бути гнучким та швидко розвиватися в мінливому світі.
- Орієнтуємося на особистісний розвиток здобувача та сприяємо розвитку самооцінки, стресостійкості та впевненості.
- Використовуємо в освіті досвід Польщі, Чехії, Німеччині, Данії.
- Ти отримаєш диплом міжнародного зразка, який не потрібно підтверджувати за кордоном.
- Ти можеш обирати власну траєкторію навчання – 30 % дисциплін є вибірковими.
- Практичний досвід роботи набувається внаслідок активних форм навчання – майстер-класи, семінари, тренінги, воркшопи, зустрічі з іноземними фахівцями, конференції, олімпіади.
Де можна працювати після здобуття професії вчителя біології та основ здоров’я:
- Ти можеш працювати вчителем біології, вчителем основ здоров’я, вчителем інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут».
- Обіймати посади вихователь-методист, педагог-організатор позакласної виховної роботи з дітьми.
- Можеш вести власну практику та працювати як репетитор.
- Працювати вчителем за кордоном, в будь-якій країні Євросоюзу.
- Працювати у сфері позашкільної та неформальної освіти, центрах розвитку для дітей, в закладах з особливими освітніми потребами для дітей.
Каразінський університет – це міць:
- Можемо навчати за будь-яких умов, що відбуваються у світі та швидко відновлюємо освітній процес.
- Попри воєнні дії освітній процес в університеті не зупиняється, здобувачі отримують освітню, соціальну та матеріальну підтримку.
- Здобувачі мають доступ до навчання з будь-якої точки світу завдяки сучасній платформі дистанційної освіти (Moodle).
- Навіть за умов війни якість навчання забезпечується різними формами дистанційної роботи – майстер-класи, тренінги, зустрічі з вчителями з інших країн (Німеччина)
Наші випускники працюють в державних та приватних закладах освіти
- Вчитель біології в Харківській авторській школі Бойко – Цимбалов Ігор
- Доцент кафедри валеології ХНУ імені В.Н. Каразіна – Літвінова Анастасія
- Завідувач кафедри фізичної терапії, ерготерапії та фізичного виховання ПВНЗ «Український гуманітарний інститут» – Корженко Ірина
- Старший викладач кафедри медико-біологічних основ спорту та фізичної культури Харківської державної академії фізичної культури – Строїлова Дар’я
- Голова Фундації регіональних ініціатив, проєктна менеджерка проєкту «Дія. Цифрова освіта» – Руслана Коренчук
- Заступник директора з виховної роботи Циркунівського ліцею Харківської області – Момот Євген
- Дергачівський Будинок дитячої та юнацької творчості – Островерх Анастасія
- Репетитор з біології в репетиторському центрі «Індиго» – Пржилуська Тетяна
- Я маю