Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Середня освіта (Хімія)
Освіта/ПедагогікаПрограма орієнтована на підготовку викладачів (вчителів) для закладів загальної та спеціалізованої, професійної (професійно-технічної), позашкільної, фахової передвищої освіти, міжшкільних ресурсних центрів (міжшкільних навчально-виробничих комбінатів), установ та організацій у сфері освіти з можливістю продовження навчання на магістерському рівні і набуття додаткових кваліфікацій за іншими спеціальностями.
(066) 326-74-15 (лише телеграм)
Навчаючись за програмою, студенти здобувають базові компетентності з хімії, психології, педагогіки і методики викладання хімії у закладах загальної середньої освіти. Окрім глибоких теоретичних знань з математики, фізики і хімії, велика увага приділяється набуттю практичних компетентностей при роботі у хімічних лабораторіях з використанням сучасного обладнання та організації дослідницької діяльності учня, що необхідно для успішної діяльності шкільного вчителя.
Заплановані практики в закладах загальної середньої освіти, а також виробнича практика, яка дає змогу ознайомитися з базовими технологічними процесами та організацією сучасних наукових досліджень в хімії.
Вивчення англійської мови (загальної і за фахом) закладає основи для доступу та розуміння сучасної інформації з хімії і педагогіки на міжнародному рівні.
- Я маю