Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Середня освіта (Українська мова і література, польська мова і література)
Освіта/ПедагогікаНавчання спрямоване на формування професійних компетентностей майбутніх учителів української мови і літератури, польської мови і літератури. Бакалаврська програма передбачає здобуття знань з фонетики, орфографії, лексикології, морфології та синтаксису української та польської мови, поглиблене вивчення історії української та польської літератури, а також опанування сучасних педагогічних методик.
Знання і навички випускників освітньої програми Середня освіта (Українська мова і література, польська мова і література):
- знання української та польської мов (лексикологія, орфографія, синтаксис, стилістика, риторика, розуміння законів композиції, жанрології), а також англійської;
- ґрунтовні знання української і польської літератури, літературної критики, комунікативної лінгвістики, синтаксису художнього тексту тощо;
- знання і навички з педагогіки, психології й методики викладання;
- розвиток цілеспрямованості, наполегливості, креативності та самостійності;
- уміння користуватися новітніми освітніми та інформаційними платформами;
- володіння засобами дистанційного навчання.
Перспективи працевлаштування
Сферою діяльності випускників є насамперед педагогічна діяльність, що забезпечено наявністю в освітній програмі циклу психолого-педагогічних і методичних дисциплін та педагогічної практики.
Випускники можуть працювати у сфері викладання з можливістю виконання робіт у загальноосвітніх і спеціальних навчальних закладах, музейних, архівних, видавничих, інформаційних (радіо, телебачення, преса), мистецьких, наукових та інших закладах, адміністративних установах на таких посадах:
- учитель / викладач української мови та літератури;
- учитель / викладач польської мови та літератури;
- координатор різних освітніх платформ, культурних центрів, мистецьких заходів;
- методист у відділах освіти;
- журналіст;
- перекладач;
- копірайтер;
- діловод;
- секретар-референт;
- коректор та редактор текстів.
- Я маю