Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Медіакомунікації та зв’язки з громадськістю
ЖурналістикаОсвітня програма відображає необхідність підготовки сучасних та кваліфікованих професіоналів у сфері цифрових та диджитал-медіакомунікацій, які розуміють соціальні процеси, розвиток інформаційно-комунікативних технологій, здатні працювати в інформаційному суспільстві, створювати контент, аналізувати та просувати інформацію, володіти технологіями цифрових медіа.
Програма передбачає широку міждисциплінарну підготовку фахівців у галузі соціальних та комунікативних наук, надає можливість оволодіти науковими знаннями та практичними навичками в галузі соціальних комунікацій.
Ви навчитеся працювати із сучасними цифровими медіа, створювати власні сайти та сторінки, проводити аналітичну роботу, критично мислити, готувати цікавий цифровий контент (аудіоподкасти, відео, лонгрід тощо).
Окрім цього, ви опануєте можливості використання цифрових медіа, застосовування сучасних соціально-комунікативних технологій у сфері державного управління, бізнесу, політики, громадської діяльності.
Ми навчимо вас, як правильно формувати імідж товару або бренду, щоб його сприймали позитивно і взаємодіяли з ним. Це означає, що будь-які зв’язки з громадськістю потребують навичок використання комунікативних технологій.
- Я маю
- Я маю