Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Соціально-політичні та маркетингові дослідження
Соціальні та поведінкові наукиОсвітня програма є новаторською, міждисциплінарною і комплексною програмою, що спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців і спеціалістів, які отримують всебічні теоретичні знання й міцні практичні навички за трьома напрямами: соціологія, політичні знання та маркетинг.
Освітньо-професійна програма «Соціально-політичні та маркетингові дослідження» є програмою, яка ґрунтується на трьох напрямах: соціології, політичних технологіях та маркетингу.
Соціологія допомагає вивчати соціальні зв’язки і взаємодії, розуміти суспільство та суспільні відносини, аналізувати соціальні процеси та інститути, проводити соціологічні дослідження, аналізувати соціологічні бази даних та працювати з опитуваннями громадської думки, проводити соціальну та культурну експертизу, проводити опитування громадської думки.
Політичні технології допомогають розбиратися в політичних процесах і явищах, аналізувати виборчі кампанії та роботу органів місцевої і державної влади, досліджувати публічну і державну політику, формувати компетентності політичного журналіста та експерта, копірайтера і спічрайтера, політичного аналітика та оглядача, політтехнолога і політичного маркетолога, працівника органів місцевої політики та державних установ, політичних партій, консалтингових груп.
Маркетинг спрямований на напрацювання інструментів аналізу ринку та його потреб, організації виборчих кампаній та проведення соціологічних досліджень, створення маркетингових і комунікаційних стратегій, планування маркетингових, політичних та електоральних кампаній, створення дієвих інструментів просування бренду в соціальних мережах.
Серед навчальних дисциплін, які будуть вивчати студенти:
- політична соціологія;
- соціологія культури;
- соціологія медіа;
- електоральна соціологія;
- соціокультурна антропологія;
- статистика в соціології;
- соціальна психологія;
- гендерні дослідження;
- соціологія молоді;
- соціологія ринків;
- соціальна аналітика та соціокультурна експертиза;
- організація соціологічних досліджень;
- cоціально-політичні дослідження;
- соціально-політичний маркетинг;
- публічна політика та аналітика;
- маніпулятивні технології;
- контент-маркетинг;
- методи маркетингових досліджень;
- політичний маркетинг;
- основи теорії маркетингу.
- Я маю
- Я маю