Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Математика
Математика та статистикаПрограма дає можливість отримати фундаментальну математичну освіту, отримати конкретні уявлення про застосування математики, що дозволятиме виконувати висококваліфіковану роботу у різних галузях економіки та, за бажання, продовжувати освіту для отримання академічного ступеня магістра в Україні та за кордоном.
Мета освітньої програми – формування та розвиток загальних і професійних компетентностей з математики, що сприяють соціальній стійкості й мобільності випускника на ринку праці; отримання вищої професійної освіти, що дозволить випускникові успішно виконувати функції та типові задачі математика у різних галузях людської діяльності, національної економіки та виробництва.
Орієнтація освітньої програми – освітньо-професійна, академічна. Забезпечує оволодіння комплексом загальних та фахових компетентностей, необхідних для фахівців для виконання професійних завдань та обов’язків в галузі математики, зокрема, фундаментальною математичною підготовкою та основами навичок виконання прикладних досліджень.
Спеціальна освіта в галузі математики включає ґрунтовну математичну підготовку, елементи застосування математичних теорій у наукових дослідженнях, у техніці, в інформаційній сфері тощо.
Особливості програми – грунтовна математична підготовка з орієнтацією на розвиток математичних теорій та їх застосування у наукових дослідженнях та різноманітних предметних областях, а також залучення до викладання та наукового керівництва активних математиків-дослідників з високим міжнародним авторитетом. Після завершення програми випускник може продовжити навчання для отримання ступеня магістра, та займати посади: математик, статистик, розробник комп’ютерних програм, фахівець у галузі обчислень.
Основними підходами до навчання є компетентнісний, студентоцентрований та проблемно-орієнтований. Провідні методи навчання — проблемний, частково-пошуковий та дослідницький.
Викладання та навчання проводиться у формі лекцій, практичних занять, самостійного навчання, курсового дослідження.
Атестація здобувачів вищої освіти зі спеціальності здійснюється у формі атестаційного екзамену. Студенти у ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну.
- Я маю